poniedziałek, 28 lipca 2014

Sen pierwszy

... tu po raz pierwszy cię zobaczyłam.- powiedziałam ze łzami w oczach. 

-Ej kochanie, prosze nie płacz.- przytulił mnie do siebie. 

-Pamiętasz ten dzień?-zerknęłąm na niego.

-Oczywiście, że tak..

2 lata temu.. 

-Bożee, jakbym chciała spotkać tu jakiegoś przystojnego siatkarza..- rozmażyła się Wiktoria.

-Każdy siatkarz jest przystojny, moja droga.- posłałam jej wzrok "debila".

-Boże jakie z was hotki. Oganijcie się laski.- Spojrzała na nas błagalnie Naśka.

-Hah, i mówi to ta, która uważa, że Andrzej Wrona to jej mąż.- Wyszczerzyłam się.

-Ejj, dziewczyny... Czy mi się wydaje, czy tam idą... siatkarze?!- spytała z niedowierzaniem Wiktoria. 

Odwróciłyśmy się i ujrzałyśmy grupke 2- metrowych facetow. Naśka i Wiktoria szybko pobiegły w ich strone.
-"Taa i kto tu jest hotką"-pomyślałam. Po czym udałam się za nimi. Stałam z tyłu, gdyż nie chciałam się wpychać pomiędzy nimi, i tak by mnie nie zauważyli. 

-Fuck!! Uważaj troche!..



No to mamy już 1 rozdział! ;) Mam nadzieje, że się podobał. Ciekawe komu się coś stalo. :D Rozdział krótki, gdyż chce to opowieść rozwinąć na więcej niż 5 rozdziałów. ;) 
Komentarz= motywacja! ;3 


6 komentarzy:

  1. Czemu tak krótko? :c :c
    Świetny rozdział :D Nie mogę się już doczekać następnego :D
    Pozdrawiam kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tylko czemu taki króciutki? :)
    Zapraszam do mnie na 23 moje-zycie-to-siatkowka.blogspot.com
    oraz jeżeli masz ochotę na mojego drugiego bloga zycie-jest-za-krotkie.blogspot.com
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na http://moje-zycie-to-siatkowka.blogspot.com/2014/08/dwadziescia-cztery.html :)

      Usuń
  3. http://slowa-czasem-rania-bardziej-niz-czyny.blogspot.com
    Nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej. chciałabym cię zaprosić do mnie. mam nadzieję,że wpadniesz i zostaniesz :)
    ps informuj mnie o nowych http://siatkowka-milosc-nadzieja-przyjazn.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń